środa, 12 marca 2014

180 stopni

Atom stoi na stępce. A to było tak. Wczoraj zalaminowalem łączenia poszycia. Żywica Havla jest świetna. Sama robi. Epoksyd LH160 plus utwardzacz H136. Stosunek 100 : 35. Warto mieć wałek aluminiowy do laminowania. Bardzo ładnie usuwa powietrze z tkaniny i żywicy. Jak głucho jeździ, powietrza brak. A tak to trzeszczy:-) Łby wkrętów z kwasówki zaślepiłem kitem żywicy z krzemionką. Na pawęży dałem pasy tkaniny (1200g) na linii steru i mieczy stabilizujących. Łączenie burt, obła i dna z paweżą ma też 1200 gram. Laminowałem wcześnie rano, przez dzień żywica stanęła. Dzisiaj z rana wyciągnąłem Atoma na słońce. Pierwszy raz zobaczyłem łódkę z odległości większej niż pół metra. Janusz Setka wygląda super. Przynajmniej dla mnie. 
Przeszlifowałem z grubsza laminat. Łódka jest tak lekka, że bez problemu  ją obróciliśmy. W normalnej pozycji Atom z powrotem trafił do garażu. Usunąłem heling.  A i usiadłem w "kokpicie", super, piękny dzień. Piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz